.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز سال تحصیلی۹۳- ۹۲با زنگ رییس جمهور

دکتر حسن روحانی با حضور در مدرسه ای در منطقه 18 تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ رییس جمهور پیش از سفر به نیویورک  با حضور در دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا(س) یافت آباد در منطقه ۱۸ تهران به صورت نمادین سال تحصیلی ۹۲-۹۳ را آغاز کرد.

به نیابت از روحانی، یکی از دانش آموزان این دبیرستان زنگ شروع سال تحصیلی جدید را نواخت.

رییس جمهور در سخنانی در آغاز سال تحصیلی ۹۲-۹۳ گفت: دانش‌آموزان، رئیس‌جمهور را پدر خود بدانند. مدرسه باید محل آموزش قانون به دانش‌آموز باشد. حق اعتراض باعث شکوفایی کرامت انسان است و حق اعتراض باید از مدرسه آغاز شود.

مطابق دو دهه گذشته و به سنت دو رییس جمهور پیشین،‌ حسن روحانی هم پرسش مهر مطرح کرد. او از دانش‌آموزان پرسید: اگر پدر شما رئیس‌جمهور باشد، چه اقدامی را به او پیشنهاد می‌کنید تا اعتدال را در همه شئون زندگی ایرانی رعایت کند.

در مراسم نمادین زنگ مهر همراه با رییس جمهور، سرپرست آموزش و پرورش، استاندار تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز تهران و مدیرکل ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش حضور داشتند.

 
بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار دانش آموز در ۱۰۵هزار مدرسه کشور مشغول به تحصیل هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.